wtorek, 6 maja 2014

Dbałość o detale



Kiedyś przy okazji rozmowy z siostrą kolegi zaśmiałem się, że jeżeli tylko będzie wychodzić za mąż to z przyjemnością sfotografuję ich ślub. Po paru latach od tego momentu ta chwila nastąpiła i dostałem to zlecenie. Zawsze cieszę się niesamowicie, gdy tylko mam okazję fotografować tak ważny dla kogoś moment - taki, który się już nie powtórzy, czuję wówczas, że na moich barkach spoczywa ogromna odpowiedzialność za to by jak najpiękniej przedstawić ten dzień. Uwielbiam to uczucie, gdy ktoś mi zaufa powierzając mi tak piękne zadanie.

Zaczęło się spokojnie, organizacja ślubu przez Państwo Młodych - Magdy i Sebastiana była doskonała, mieli dopracowany każdy szczegół tego dnia, przez co nie było po nich widać ani grama stresu. Było za to widać niecierpliwość i nieokiełznaną radość z tego co się działo :) Z racji, że parę znałem już od dawna nie musiałem ani trochę starać się przełamywać ich nieśmiałość do obiektywu, zachowywali się naturalnie od samego początku.

Fotografowanie zacząłem tradycyjnie od zdjęć u Panny Młodej, dodatkowo wykonałem zdjęcia także u Pana Młodego. Wszystko było dopieszczone maksymalnie - własnoręcznie przez parę wykonane ozdoby, napisy, prezenty dla rodziców, a nawet własna przemowa przez Pana Młodego w kościele - dużo, by wymieniać. Gdybym był jurorem podejścia do ślubu to śmiało wystawiłbym najwyższą notę :) Ślub odbył się w Jaworznie, w dzielnicy Podłęże, a wesele w jednym z ładniejszych do tego miejsc w Jaworznie, zwącym się Dworek. Na weselu oczywiście czekała na wszystkich niesamowita zabawa, dobra obsługa i mnóstwo potraw.


Zapraszam do obejrzenia zdjęć z tego pięknego wydarzenia.











































1 komentarz: