poniedziałek, 6 czerwca 2011

I pomału ruszyłem...

I pomału ruszyłem... to właśnie po sesji Pauliny założyłem konto na portalu www.maxmodels.pl, (odrobina kryptoreklamy nie zaszkodzi ^^), dzięki temu zaczęły się pierwsze sesje. Co prawda, nie były one tak częste jak liczyłem, ale w końcu nadchodziły już chłodniejsze dni, a więc i sezon fotograficzny pomału się kończył.
Sesja, którą właśnie przedstawię była dla mnie sporym skokiem do przodu, sporym postępem, dlatego że wtedy po raz pierwszy do sesji modelkę przygotowywał dla mnie wizażysta Łukasz. Do tego modelką nie była żadna koleżanka, ani nawet zwykła dziewczyna chcąca zdjęć, a Daria K. z agencji Aquarius, która notabene miała dość spore osiągnięcia, mianowicie była I-vice Miss Foto 2010, a także finalistką Wyborów Miss Polonia Opolszczyzny 2008. Opolszczyzny? no właśnie i tu też kolejny fakt, który mnie zaskoczył. Modelka specjalnie przyjechała z Opola, znajdującego się prawie 2 godziny drogi stąd, bym zrobił jej zdjęcia? Brzmiało to wręcz niemożliwie. Bałem się, że atmosfera na sesji nie będzie zbyt fajna przez typowe stereotypy modelek, o których słyszałem, ale tu okazało się całkiem inaczej i dzięki przyjaznej atmosferze dobrze się czułem fotografując, co znacznie wpłynęło na rezultaty :)
Jakby tego było mało, to była także pierwsza sesja do której użyłem blendy, aby dodatkowo doświetlić twarz modelki. Pogoda dopisała, gdyż uwielbiam portretować w pochmurne dni. Właśnie wtedy światło jest bardzo miękkie i delikatnie "otula" twarz modelki, dzięki czemu na fotografiach nie ma ostrych cieni. Używając srebrnej blendy efekt ten był jeszcze lepszy, tak więc każdemu początkującemu fotografowi polecam jej kupno.
Początkowo zdjęcia odbywały się w samym centrum Katowic, przy bardzo urokliwym, starym autobusie.




Z czasem przenieśliśmy się gdzieś dalej, na alejkę gdzie co ciekawe stał sobie samotnie fotel, który okazał się świetnym rekwizytem do zdjęć.






Po pewnym czasie zadowolony z efektów zakończyłem zdjęcia. Przez całą sesję towarzyszył mi także Kamil W. który kręcił backstage z sesji, do którego obejrzenia zachęcam.




2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia , najbardziej chyba podoba mi się to z autobusem w tle. Takie konkretne retro :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń