piątek, 17 czerwca 2011

Oldschool

Samochody z okrągłymi lampami na błotnikach, aparaty miechowe, tańczenie w stylu swing'owym, damy, a na nich ostry makijaż... to było to!
Po nasłuchaniu się dawnych hitów (bardzo dawnych) takich jak: In The Mood nieco wczułem się w klimacik dawnych lat. Z tego powodu razem z Darią postanowiliśmy przygotować coś w dawnym stylu.
Wszelkie rekwizyty do tego mieliśmy już w zanadrzu. Zarówno ubiór, cygaro jak i piórko w stylu dawnych wokalistek miała w zanadrzu Daria, zaś ja od siebie dodałem jeszcze stylowego Kodak'a Jiffy V.P. z 1935 roku. Dzięki temu rekwizytów nie musieliśmy długo szukać czy też specjalnie kupować. Co do modelki tu  szukania także nie było, gdyż odpowiednia modelka czekała na swoją rolę wśród znajomych Darii. Była to Agnieszka, która swoją urodą pasowała do stylu tamtejszych lat, a dzięki wizażowi jaki wyczarowała Daria, modelka wpasowała się jeszcze lepiej, ba! nawet sami poczuliśmy powiew starych czasów ;)
Zdjęcia odbyły się u mnie w mini studiu. Do tej sesji użyłem czarnego tła. Oświetlenie w studiu to tradycyjnie flash, tym razem dla zmiękczenia ostrego światła przepuszczony przez duży dyfuzor za jaki robiła mi blenda. Oto efekty naszej pracy:


 




  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz