niedziela, 12 czerwca 2011

Nowa era

Czas leciał i zanim się spostrzegłem dzięki uprzejmości Sabiny udało mi się poznać Darię W. - zdolną wizażystkę, studentkę Warszawskiej Szkoły Charakteryzacji Filmowej. Również i Ona pociągła za sobą kolejną osobę - Milenę, pasjonatkę mody i wszelkiego rodzaju stylizacji, która zgodziła się użyczać ubiorów do naszych sesji. Spotkaliśmy się wszyscy w kawiarence, aby ustalić plany na najbliższe dwie sesje w weekend, które wkrótce wykorzystaliśmy.
Pierwszym owocem naszej współpracy była sesja Magdy, która odbyła się w Sosnowcu. Miejsca nie mieliśmy, wiedzieliśmy tylko, że gdzieś w Sosnowcu, jednak udało się tym razem obyć bez dokładnych poszukiwań, bo temat sesji był dość szeroki - vintage, a więc nie potrzebowaliśmy do tego jakiegoś szczególnego miejsca. Po ubraniu i pomalowaniu modelki przyszła kolej na mnie. Był już listopad, szybko się ciemniło, więc trzeba było wykorzystać czas jak najlepiej i tak też nie zrzędziliśmy co do miejsca tylko zabraliśmy się za zdjęcia. Początkowo gdy było całkiem jasno mogliśmy pozwolić sobie na więcej. Z czasem jednak mała ilość światła wymusiła korzystanie z lampy błyskowej, którą dodatkowo wspomagałem blendą. Mimo tego właśnie z tych zdjęć byłem bardziej zadowolony, dlatego pokażę je jako pierwsze.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz